Warning: Undefined array key "lang" in /home/kitavto/web/kitavto.com.ua/public_html/view/IndexView.php on line 73

Warning: Undefined array key "lang" in /home/kitavto/web/kitavto.com.ua/public_html/view/IndexView.php on line 73

Warning: Undefined array key "lang" in /home/kitavto/web/kitavto.com.ua/public_html/view/IndexView.php on line 73

Warning: Undefined array key "lang" in /home/kitavto/web/kitavto.com.ua/public_html/view/IndexView.php on line 73

Warning: Undefined array key "lang" in /home/kitavto/web/kitavto.com.ua/public_html/view/IndexView.php on line 73

Warning: Undefined array key "lang" in /home/kitavto/web/kitavto.com.ua/public_html/view/IndexView.php on line 73

Warning: Undefined array key "lang" in /home/kitavto/web/kitavto.com.ua/public_html/view/IndexView.php on line 73

Warning: Undefined array key "lang" in /home/kitavto/web/kitavto.com.ua/public_html/view/IndexView.php on line 73

Warning: Undefined array key "lang" in /home/kitavto/web/kitavto.com.ua/public_html/view/IndexView.php on line 73

Warning: Undefined array key "lang" in /home/kitavto/web/kitavto.com.ua/public_html/view/IndexView.php on line 73
KitAvto - Автозапчасти и инструменты

ЯК ЧАСТО НЕОБХІДНА ЗАМІНА МАСТИЛ У ДВИГУНІ?

ЯК ЧАСТО НЕОБХІДНА ЗАМІНА МАСТИЛ У ДВИГУНІ?

Один з самих популярних питань, з яким приходиться стикатися нашим фахівцям - « Як часто потрібно змінювати масло ?». На перший погляд, чим раніше Ви згадаєте, тим це корисніше для двигуна автомобіля. Однак надто часті заміни несуть за собою зайві і незахищені витрати. Який інтервал свавільної заміни масла найбільш оптимальний для Вашого автомобіля?

Однозначного відповіді про частоту cepвіса на інтервалах 5, 10, 15 тисяч. км для кожного автомобіля немає і бути не може, тому що під кожний автомобіль і тип двигуна своєї рекомендації по звичці. Наша стаття підкаже Вам фактори, на які потрібно звернути увагу при прийнятті рішення.

Кожний автомобіль має технічну книгу заводу-виробника, в якій містяться рекомендації по інтервалу заміни мастил, технічних рідин і інших витратних матеріалів (Свічки, гальмівні колодки, антифри і звісно мастила).

Також ця інформація дублюється на сайті виробника автомобіля. Однак не варто спиратися на ці дані, так як вони несуть рекомендаційний характер при дотриманні певних, частіше всього упереджених умов.

Європейські автовиробники прив'язують свої рекомендації до загальноприйнятих стандартів ЄВРО-4 і ЄВРО-5, що майже завжди є доступним. Виробника, як показала практика, досконало не хвилює довгострокова перспектива стабільної роботи двигуна, а тільки оборот. Більше того, виробник спрямовується до отримання максимальної прибутку за рахунок частого відвідування власниками авто фірмових СТО.

Тaким чином, пoняття cepвіcнoгo інтepвaлa досить уcлoвнo і використовується лише в мapкeтингoвых цілях для зменьшення витpaт нa гapaнтіійне oбcлуговування aвтoмoбіля з збереженням мaкcимaльнoї привабливості aвтoмoбіля для пoтeнційних пoкупців. Довгий інтервал психічної заміни і олива MOTUL, оптимізовані під такою роботою роботи - це додаткові інструменти, які впливають на прийняття товару. Характеристики мастил MOTUL Ви можете подивитися в нашому каталозі.

Інтервали cepвіса прийнято регламентувати в кілометрах або місяцях. До прикладу, виробник вказує необхідність заміни масла раз у 6 або 12 місяців або через кожні 10 тис.км пробігу автомобіля (або милі для автомобіля).

Норми ЄВРО-4 і ЄВРО-5, розроблені для ЄС, приписують заміну кожні 10-15 тисяч км, що є найбільш довгим інтервалом або порівнянням С8-п. . Це обумовлено тенденцією піклування про екологію і, відповідно, рідкісної утилізації відпрацьованих рідкостей і матеріалів в процесі експлуатації автомобілів, що призводить до збільшення сервісних інтервалів заміни рідин в ЄС.

Дані фактори здатні формувати помилкову думку автолюбителів про те, що сучасні масла більш якісні, а двигуни надійні і довговічні. Головне, на що потрібно звертати увагу під час вибору терміну служби заправленого в систему мастила, - це рівень забрудненості повітря цього регіону, якість палива, що заливається, клас автомобіля та умови його безпосередньої експлуатації.

Скороченню інтервалів сервісної заміни сприяє нерегулярна експлуатація автомобіля, недостатнє прогрівання оливи в системі (менше ніж 30 хв.), режим міської їзди, агресивне водіння, буксирування інших автомобілів або причепів, гірська місцевість.  Якщо Ви потрапите хоч би під одне з вищеперелічених умов - рекомендуємо сміливо скорочувати інтервал свинцевої заміни вдвічі від заявленої. 

Як часто проходити ТО і витрачати кошти на Ваш автомобіль - вибирати тільки Вам. Однак слід пам'ятати, що своєчасне сервісне обслуговування із заміною необхідних рідин та інших витратних матеріалів значно збільшить термін служби Вашого залізного коня, a значить, і заощадить Ваші кошти в майбутньому!